Jobbig dag..

Ibland undrar jag varför saker blir som dom blir. Är det bara jag som har någon konstig talang att alltid vela i jobbiga situationer, och så skiter det sig i det stora hela? Kan jag aldrig välja något, och sen stå fast vid det? Känslorna är blandade, just nu är det uppror. Jag vet ena sekunden vet jag precis vad jag vill, nästa är jag helt uppriven och förvirrad.
varför är livet inte lätt?

Nu har jag genom att bara blunda, låtit det rinna ut i sanden igen. Jag ville ha de på ett sätt, och så blev det något helt annat. Jag måste erkänna att just nu är livet inte på topp. Saker är otroligt jobbiga, och det är ett helvete att klara sig igenom detta.

Jag är rädd, förvirrad, och jag tycker verkligen att allt är bara som en stor klump av känslor. Av och på knappen är sönder, och nu bara blir det stor klump av alltihopa! Livet är skit helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0