snööööööö:)

Mysigt med snöööö :) bara vitt överallt!!! Slippa vinterns slask och regnrusk :)
Jag är otroligt nöjd!

Fick en bok och en sjal av petra och lollo, med ett upp peppande kort till! Blev riktigt rörd! Hade ni verkligen inte behövt! Gullungar!

Melodifestivalen? Ja jag vet inte det känns så utdraget.. men vem vet? Kanske, kanske inte ;)

Rensade bland mina bilder igår och idag, sorterat ALLA bilder.. sjukt mycket bilder, och sjukt vilken o ordning!!
Nu är det sååå bra, jätte bra upplagt och planerat, riktigt stolt!

Dessutom röjde jag i stallet idag, blev jätte nice :)  Hittade massa saker jag inte ens visste jag ägde!

Eventuellt kommer den nya hyresgästen på söndag med sin häst, spännande.. Halvblodssto? tror det var det, känner att jag inte riktigt har koll!!

Dax att duscha.. pussohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0